ponedeljek, 17. maj 2010

MOJE FOTOGRAFSKO POTEPANJE PO NOVI GORICI.































Tokrat sem se odločil,za potepanje po Novi Gorici.Vzel sem si čas in s fotoaparatom zabeležil nekaj najbolj zanimivih vrtnic kot tudi drugih rož.Vsi ,ki imajo zgledno urejeno vrtove so tarnali,da je letos preveč dežja ter,da rože gnijejo in ne uspevajo tako kot druga leta.Kar enotnega mnenja so bili,joj škoda,ker vas ni bilo lani saj so bile rože lepše.Urejena okolica hiše je ogledalo duše ljudi,ki živijo v njen.Moram reči,da so nakateri vrtovi tako lepo in domiselno urejeni,da kar kipijo.Pofotkal sem prve češnje,ki pa so raspokane od dežja.
Tudi pred posameznimi bloki je okolica zgledno urejena.Izstopa pa blok na Cankarjevi 84,katerega sem pofotkal.Rože,ki so zelo hvaležne za fotografiranje sem pofotkal v makro tehniki.

8 komentarjev:

  1. Zelo lepi cvetovi in vrtnice, lep blog!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi posnetki. Meni konkretno je najbolj všeč 24. fotka - plave rožice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo privlačno narejen blog s cvetjem, vrtnicami.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa dobro je to, da si mi ni treba odločat, katera je najlepša, ker se enostavno med temi lepimi cvetlicami oz. tvojimi fotografijami le teh, ne bi mogla. Zelo lepo!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful flowers, great photos. But in Poland only, raining, and raining. I envy those walks. With best wishes. Sonnekern.

    OdgovoriIzbriši
  6. Včasih ti enostavno zmanjka besed ... molče gledaš te prelepe rožice in uživaš ... v mislih se prestaviš v njihovo bližino , se skloniš do nežnih cvetov in vdihneš njihov čudoviti vonj !

    OdgovoriIzbriši
  7. Lijepo i kao uvijek interesantno. Već prve trešnje?! Kod nas ćemo se još načekati, a naročito ove godine zbog ponovnog početka...zime!? Brrrrr...

    OdgovoriIzbriši