petek, 14. maj 2010

FOTOGRAFSKO IZŽIVLJANJE V MOJEM VRTU:


























Bil je oblačen ter deževen dan,povsem značilen za letošnji mesec maj.Tokrat sem jo z fotoaparatom mahnil na potep ,kar na moj vrt,kjer so stare jablane v polnem razcvetu.Ker me močno deževalo, sem v eni roki držal dežnik in z njim pokrival fotoaparat.Teren je precej strm zato sem moral vsako stopinjo preden sem stopil dobro ocenit,da ne padem,ker je bilo zelo spolzko.Sreča,da me ni nihče gledal,ker bi me v nasprotnem proglasil za norega.Po navadi se odločamo,da fotografiramo cvetje predvsem v lepem vremenu.Mene je zanimalo predvsem to,da vidim,kako se obnaša moj fotoaparat v takih neobičajnih razmerah(oblačno,temno ter dževno).Spet ena moja fora,ki meji na takoimenovano odštekanost, za to sem  se odločil za ta podvig.Na cvetovih je polno dežnih kapelj kar daje fotkam prav poseben čar.Koliko so res dobre pa ocenite vi oziroma kaj mislite kako se je izkazal fotoaparat.Vse fotografije so posnete v makro tehniki.

7 komentarjev:

  1. Kdor zna pač zna..............no, cvetke so se znale prov postavt. LEPO.

    OdgovoriIzbriši
  2. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole se mi zdi pa res lepo, enkratno!
    Cvetovi, listi in dežne kapljice - lepa kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  4. Težko je mapisati še kaj več kot so napisali že drugi ljubitelji in občudovalci tvoje fotografije-ker vse je enostavno IZVRSTNO!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne vem kako čaraš. Vse slike so zares izvrstne. Zaupaj mi samo nekaj - s katerim programom dodatno obdeluješ slike.

    OdgovoriIzbriši
  6. Silvester, pravi foto čarovnik si - fotke so več kot odlične.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kombinacija skoraj prosojnih cvetov , nežnih zelenih listov in nebeških biserov - več si skoraj že ne moreš želeti ... in čeprav je bilo deževno je bilo prav zaradi tega mogoče še bolj čarobno !

    OdgovoriIzbriši