ponedeljek, 3. maj 2010

AJDOVŠČINA:proslava 65.letnice ustanovitve prve slovenske vlade.

Ko sem bil še otrok, mi je sedaj že pokojni sosed v hribih, pripovedoval kako je postavljal oder za prvo slovensko vlado, 5.maja 1945.Z odprtimi usti sem ga poslušal."To je bil zgodovinski trenutek za slovenski narod",mi še vedno po tolikih letih zvenijo besede v mojih ušesih.Zaradi slabe vremenske napovedi je bila proslava v športni dvorani Police,ki je bila napolnjena do zadnjega kotička.Ko se je končala proslava nas je pozdravil dež.Nekaj utrinkov veličastne proslave je zabeležil moj fotoaparat.




 Plakat,ki je vabil na svečano proslavo.



Tako so prikorakali na proslavo.


















Tako so se zbirali pred vhodom v dvorano.










Kot v starih časih.













Mlada partizanka.
















Počitek pred začetkom.














Popularni"Englender"











Prapori.














2 komentarja:

  1. Super obeležen trenutek, ki ga ne smemo Slovenci pozabiti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ob ogledovanju tvojega bloga, še enkrat podoživljam enkratno vzdušje v prepolni športni dvorani na Policah. Zadonela je pesem in ko je v dvorano vstopil pisatelj Boris Pahor, so ljudje vstali in ga s ploskanjem pozdravili. Četa partizanov, z orožjem in obvezno harmoniko, nas je spomnila na čase, ki jih že davno več ni, vendar je spomin nanje še kako živ.
    S fotografijami si ovekovečil proslavo ob 65. obletnici ustanovitve slovenske narodne vlade.
    Lep blog!

    OdgovoriIzbriši