četrtek, 13. maj 2010

DAN ODPRTIH VRAT VOJAŠNICE JANKA PREMRLA-VOJKA V VIPAVI.

Kot vsako leto 8.maja vipavska vojašnica na stežaj odpre svoja vrata.S kolegi smo bili povabljeni na odbojko v novo športno dvorano.Na vhodu nas je pričakal polkovnik Miran Rožanec,poveljnik Centra za usposabljanje.Tako sem po dolgem času spet prestopil vrata vojašnice.Precej se je spremenilo.Vojska je profesinalna.Precej je vojakinj,ki so dobro usposobljene za svoje delo.Ker je deževalo je bilo obiskovalcev malo manj kot če bi bilo sončno.Ekipa novinarjev je pričela z ogrevanjem za nastope v novi športni dvorani,ki se je vsa svetila. Kolegi so premagali kar dve ekipi vojakov in s tem dokazali,da ne obvladajo tega športa samo na jeziku.Čeprav me je imelo,da bi zaigral nisem ampak sem se sprehodil po vojašnici in zabeležil nekaj utrinkov.Premorejo plezalno steno,ki je odprta tudi za zunanje obiskovalce.Ker me je takoj omamila sem se povzpel 2 metra brez varovanja.Drugič jo bom bolj preiskusi.Veliko zanimanja je bilo za novo orožje kot tudi nove oklepnike.V teh je sama elektronika,vendar kdor obvlada računalništvo ter angleščino si z njo hitro na ti.Nove avtomatske puške lepo sedejo v roke in jih je kar užitek pogledati.
Razen odbojke so se pomerili še v kuhanju golaža ter v streljanju na sodobnem strelišču.Po končanih tekmah so nas povabili na tradicionalni "pasulj",ki je bil boljšega okusa kot včasih.Zelo je bilo zanimivo in prijetno.Po razglasitvi zmagovalcev nas je komandant prijazno pospremil do vrat in napovedal,da bodo napovedali revanš v odbojki v kratkem času.
Armada je ponos oziroma cvet vsake države.Po zbranih vtisih v vojašnici lahko rečem,da v Vipavi to je.
















4 komentarji:

  1. Z zanimanjem sem prebrala tvoj blog o obisku vipavske vojašnice. Zelo lepo si vse predstavil s pisano besedo in fotografijami. Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo sem vesel,da ti je moj blog všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita reportaža - tako pisno, kot s fotografijo si zadevo odličo predstavil.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pisni opis doda fotografijam še drugačno dimenzijo. Čeprav kot narod nismo ravno bili "navdušeni" nad nošenjem uniforme, pa opazila sorazmerno veliko vojakinj.
    Lepa fotoreportaža zagotovo zanimivega dogodka.

    OdgovoriIzbriši