četrtek, 8. julij 2010

MAKRO UTRINKI IZ MOJE DOLINE.















































Tokratno fotografsko potepanje je bil nepokošen travnik ob vznožju Julijskih alp v bližini Triglavskega narodnega parka.To je pravi raj za fotografske navdušence.Na travniku je zelo živo in se stalno nekaj dogaja.Škoda je,ker je vsako leto več in več nepokošenih travnikov,kajti demografija je naredila svoje.Nič mi ni bilo težko,kajti potrebna je bila velika potrpežljivost in sedaj na koncu mislim,da je s fotogarfijami poplačano valjanje po travi.Zabeležil sem samo nekaj utrinkov.

6 komentarjev:

  1. Lepi utrinki ... žužki so sploh tvoja specialnost ... lahko pa trikrat ugibaš , katera je bila meni najbolj všeč .

    OdgovoriIzbriši
  2. Četudi bi trikrat ugibal,verjetno ne bi zadel,zato kar z besedo na dan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kot po navadi, je tvoj blog spet pravi mali fotoalbum makro posnetkov. Rožnata hortenzija mi je zelo všeč, da o metuljčkih sploh ne govorim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vesel sem,da ti je moj blog všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lep blog Silvo V njem si prikazal vse kar se živega dogaja na travniku Vse pa mine cVETLICE ovenijo. TUDI tista prelepa jagoda bo končala v nekih ustih,če že nui v tvojih

    OdgovoriIzbriši